Маркетолог, PR менеджер

Сільське, лісове госп-во, агробізнес , Подільський район, Київ
Розробка агротехнологій і їх реалізація на ринку.

1. Виконання плану роботи відділу в рамках встановленої маркетингової політики компанії;

2. Підтримка іміджу компанії та просування бренду, робота з підрядчиками:


1) співпраця з дизайнером щодо розробки поліграфічної, сувенірної, брендової продукції, контролю її відповідності;

2) співпраця з SEO i SMM-менеджером щодо розробки контенту, ведення рекламних кампаній в мережі Internet, поліпшення сайту, підтримання сторінки в соцмережах(адміністрування та наповнення);

3)співпраця з спеціалізованими рекламними виданнями (вибір, написання, коригування та розміщення статей або реклами) і т.д.;

3. Розробка маркетингового плану для збільшення збуту в регіоні (семінари, демо-поля, статті в пресу, акції і т.п.)

4. Розробка PR-стратегії компанії та аналіз ефективності маркетингових заходів;

5. Управління репутацією, взаємодія з відгуками клієнтів;

6. Робота з поточною документацією (ведення маркетингового календаря, підготовка та надання звітів, заключення договорів тощо). 

1. Уміння працювати в умовах багатозадачності;

2. Знання основ контент-маркетингу;

3. Розуміння , як працюють рекламні формати: банер, брендування, пре-рол і т.д.;

4. Уміння складати технічне завдання для копірайтерів, підбирати і писати самому контент для: соцмереж, сайтів, уміння писати, оцінювати і редагувати тексти до профільних журналів;

5. Досвід організації бізнес-заходів.


Випробувальний термін: 3 місяці;

Офіційне працевлаштування;

Дружній колектив;

Здатність розвинутися професійно.