Голова Служби внутрішнього аудиту

Бухгалтерія, фінанси, банк , Україна
Хімічно-промислове підприємство
  • Нагляд за поточною діяльністю Товариства;
  • Перевірка результатів поточної фінансової діяльності Товариства;
  • Аналіз інформації про діяльність Товариства, професійну діяльність її працівників, випадки перевищення повноважень посадовими особами Товариства;
  • Виконання інших передбачених законами функцій, пов'язаних з наглядом та контролем за діяльністю Товариства;
  • Здійснення неупередженої та об'єктивної оцінки фінансової, операційної, інших систем і процедур контролю, оцінки та аналізу виконання посадовими особами і персоналом Товариства установчих документів, внутрішніх положень щодо проведення операційної діяльності;
  • Створення та сприяння розвитку системи внутрішнього контролю Товариства та операційних процедур;
  • Впровадження ефективної, достовірної та повної інформаційної системи управління для своєчасного виявлення та усунення недоліків і порушень у здійсненні фінансових операцій;
  • Надання на схвалення Наглядовій раді Товариства, Правлінню Товариства пропозицій з оцінки та управління ризиками;
  • Своєчасне виявлення порушень та недоліків у діяльності структурних підрозділів, опрацювання оптимальних рішень щодо їх ліквідації та усунення причин виникнення цих недоліків в процесі діяльності Товариства;
  • Виявлення в межах своїх повноважень вчинених і запобігання майбутнім порушенням у системі внутрішнього контролю, а також попередження випадків будь-яких ризиків;
  • Оцінювання розміру, напряму та розподілу ризиків Товариства;
  • Виявлення сфер потенційних збитків для Товариства, сприятливих умов для шахрайства, зловживань і незаконного присвоєння коштів Товариства;
  • Надання наглядовій раді висновків про результати проведеної перевірки і пропозицій щодо поліпшення діючої системи внутрішнього контролю не рідше ніж один раз на рік;
  • Проведення внутрішніх перевірок діяльності Товариства.


  • Досвід роботи в міжнародній компанії (фінанси, аудит)
  • Високі аналітичні здібності;
  • Активна життєва позиція;
  • Здатність до постійної самоосвіти;
  • Дипломатичність;
  • Уміння дотримуватися високих етичних стандартів;
  • Порядність.
  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП;
  • Можливість кар'єрного розвитку.