Статті

10 корисних навичок для успішного працевлаштування в будь-яку компанію

Для успішного працевлаштування в будь-яку сучасну компанію важливо володіти найбільш цінними універсальними навичками. Розглянемо основні з них.

1. Багатозадачність

Чи не найважливіша навичка в сучасних умовах — це вміння виконувати безліч різноманітних завдань в короткі терміни. Більшість роботодавців дуже цінують співробітників, які є універсальними, можуть одночасно виконувати різні напрямки роботи і при цьому працювати ефективно.

2. Критичне мислення і далекоглядність

Одна з важливих навичок — вміння працювати з великими обсягами інформації, розбиратися з безліччю різних фактів, вміти аналізувати і робити правильні висновки. Також важливо вміти бачити перспективу і можливі шляхи розвитку ситуацій. Розвинути критичність мислення допомагає начитаність, допитливість, вміння спостерігати і помічати причинно-наслідкові зв'язки. На співбесіді розкажіть про ваш успішний досвід, коли ви змогли розібратися в складній ситуації, зібрати і проаналізувати різні факти і прийняти правильне рішення.

3. Креативність, вміння нестандартно мислити

Уміння знаходити нестандартні рішення цінується багатьма компаніями. Старі рішення у постійно мінливих умовах не працюють, тому оригінальність мислення цінується високо. Також в умовах високої конкуренції в бізнесі важливо вміти не загубитися в сірій масі, бути оригінальним і винахідливим. Тому будь-яка компанія буде рада прийняти співробітника з розвиненим творчим уявою і здатністю генерувати нові ідеї.

4. Уміння вирішувати комплексні завдання

Оскільки зараз рідко зустрічаються вузькопрофільні спеціальності, багатьом фахівцям доводиться вирішувати складні завдання. Уміння орієнтуватися в цілому безлічі питань і напрямків дуже цінується роботодавцями.

5. Навички презентації

Уміння грамотно і захопливо розповісти про свою роботу, про продукти або послуги компанії, а також підготувати візуальну презентацію зараз необхідно для багатьох професій. Цей навик набувається тільки завдяки тренуванням і практичного досвіду, тому бажано напрацьовувати його якомога частіше. Не всі роботодавці готові витрачати час на підготовку співробітника, тому вміння проводити презентації додають кандидатам додаткові бали.

6. Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді

Успіх практично будь-якої компанії залежить від згуртованої і ефективно взаємодіючої команди. Тому багато роботодавців звертають увагу на соціальні навички майбутнього співробітника, адаптивність в поведінці, комунікативні здібності, вміння налагодити контакт з різними людьми і підтримувати рівні стосунки, а також залагоджувати розбіжності і конфлікти. Також важливим є вміння вести дискусії, приймати командні рішення і брати відповідальність за загальний результат.

7. Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися

Як правило, в будь-якій роботі постійно з'являються нові завдання і напрямки, які необхідно освоювати. Чим швидше людина вміє освоювати нові знання, тим вигідніше роботодавцю. Тому компанії цінують тих співробітників, які не перестають вчитися, проходити різні курси і освоювати нові навички, які можуть стати в нагоді в роботі. До того ж відомо, що всебічно розвинені особистості працюють більш ефективно і успішно.

8. Навички самоорганізації

Це важливо не тільки для топ-менеджерів, а й для фахівця будь-якого рівня. Уміння організувати свою роботу, правильно розподілити час на виконання завдань, проконтролювати питання пов'язані з іншими співробітниками і відділами - все це вимагає навичок самоорганізації. Такий співробітник відповідально ставиться до роботи і керівникові не потрібно контролювати кожен його крок, тому цей навик цінується на вагу золота.

9. Позитивне ставлення до життя

Як показує практика, кращих результатів досягають саме люди з позитивним настроєм, тому і майбутні роботодавці звертають увагу на світосприйняття кандидатів. Чим більше оптимізму, цілеспрямованості і позитивного ставлення до життя і роботи, тим більше шансів отримати пропозицію від роботодавця.

10. Уміння ставити цілі і досягати їх

Результативність співробітників багато в чому залежить від уміння ставити правильні цілі і звичайно ж їх досягати. Практично всі роботодавці високо оцінюють навик постановки цілей, так само як і результативність їх досягнення. Якщо на співбесіді розповісти про ті цілі, які ви ставили перед собою і успішно виконали — це неодмінно підніме ваш рейтинг в очах роботодавця.

Розвивайте ці важливі навички і ви завжди зможете отримати кращу роботу.