*

Міжнародна рекрутингова компанія, що надає послуги з пошуку й підбору персоналу

Замовити послугу Надіслати резюме

Перші кроки керівника в новому колективі

28.09.17, PowerPact HR Consulting

Коли ви стаєте керівником нового колективу, вам доведеться не тільки освоювати нову управлінську роль, але і оцінювати потенціал кожного співробітника, управляти командою і робочим процесом, розбиратися в уже існуючих проблемах і адаптуватися в колективі.

Отримавши керівну посаду в новому колективі, ви отримуєте кота в мішку, з яким потрібно правильно розібратися, щоб отримати успішні результати.

Скористайтеся рекомендаціями PowerPact HR Consulting, щоб оцінити основні плюси і мінуси ситуації і максимально ефективно налагодити роботу в новому колективі.

Плюс: Такий розвиток подій добрий тим, що ви можете будувати свою керівну стратегію і відносини з колективом з нуля. Ніхто не знає вас як рядового співробітника, а також ваші помилки, невдачі і слабкі місця. Тому практично виключається фамільярність і несерйозне ставлення до вас, як до керівника.

Мінус: Вам також знадобиться час, щоб дізнатися нових людей, побудувати відносини з кожним співробітником (особисті і професійні), заробити повагу і лояльність колективу.

Рекомендація: Перший час приділіть уважному спостереженню та аналізу професійних і особистих якостей підлеглих. Помічайте їх сильні і слабкі сторони, у кого що виходить краще і як в цілому це впливає на загальну роботу. Не робіть поспішних висновків і дайте собі час оцінити ситуацію і розстановку сил всередині колективу.

Плюс: Якщо спочатку вдасться зарекомендувати себе як хорошого керівника, гідно пройти перші труднощі і виклики, в подальшій перспективі ви зможете розраховувати на щиру відданість колективу. Так як перше враження найважливіше і накладає відбиток на всі наступі події.

Мінус: Ви можете зіткнутися з негативом підлеглих, якщо вони очікували бачити начальником когось зі своїх або комусь не вдалося отримати цю посаду. В такому випадку про лояльність можна надовго забути, вам можуть створювати перешкоди і плести інтриги. Тому готуйтеся до стійкого подолання складного періоду.

Рекомендації: У налагодженні продуктивної спільної роботи спочатку вам допоможуть найбільш зацікавлені в роботі люди, націлені на досягнення успішних результатів, і ті, які налаштовані до вас особисто позитивно або нейтрально. На них ви зможете спертися і отримати максимальні професійні результати, поки інші придивляються до вас і долають емоційний стрес від приходу нового керівника.

Але не створюйте собі «коло наближених», ставтеся до всіх співробітників рівно, з однаковою увагою і повагою. А якщо виникнуть проблеми з протидією з боку співробітників, намагайтеся поговорити з незадоволеними і протестуючими окремо — знайдіть спільні інтереси і способи домовитися про взаємовигідну співпрацю.

Плюс: У нового керівника є можливість оцінювати ситуації і кожного співробітника об'єктивно, свіжим поглядом. Це допомагає швидко налагодити ефективну роботу команди.

Мінус: У той же час до нового керівника будуть ставитися недовірливо і насторожено, поки не взнають вас краще. І щоб домогтися продуктивності, потрібно спочатку приділити час налагодженню особистої комунікації.

Рекомендація: Перше враження про людей може бути оманливим, тому не поспішайте вішати ярлики і вважати когось другом, а когось недоброзичливцем. Намагайтеся більше спілкуватися з людьми і дізнаватися про їхні особистісні та професійні якості через безпосереднє спілкування. Найлегше завоювати прихильність співробітників впевненій у собі, оптимістичній і простій у спілкуванні людині.

І наостанок: намагайтеся не випинати свої успіхи на новій посаді, нехай за вас говорять ваші результати. А свої досягнення обговорюйте безпосередньо з вищим керівництвом, яке ставило перед вами завдання. Так ви не будете викликати у підлеглих негатив. А в спілкуванні з колективом говоріть про ваші спільні результати, відзначайте внесок кожного співробітника, розповідайте про найближчі плани в розвитку. Це буде викликати довіру і вас дуже швидко почнуть сприймати як частину однієї команди.