+38 (067) 328-45-10
 +38 (093) 315-31-05
 +38 (095) 189-05-67
 info@powerpact.com.ua

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами/Регіональний менеджер

Продажі , Україна

Категорія: Продажі

Зарплата: 12000 ₴

Досвід роботи

4.2014 — Донині Приховано
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

➤ Зона відповідальності:
• Забезпечення виконання планів продажів, цілей і стандартів компанії в наступних національних мережах ключових клієнтів рітейлу:
1. Мережа «Велика Кишеня»
2. Мережа «Караван»
3. Мережа «Фуршет»
4. Мережа «Край»
Основні обов’язки:
1. Визначення та розробка національної стратегії (бізнес-плани, категорійний менеджмент, пріоритети розвитку тощо) щодо взаємодії з мережами ключових клієнтів.
2. Визначення стандартів та умов взаємодії (адаптація стандартів до кожного клієнта) з мережами ключових клієнтів на національному рівні через укладання відповідних контрактів з клієнтами.
3. Вирішення конфліктних ситуацій у взаємодії з мережами ключових клієнтів на національному рівні, ведення переговорів із ключовими клієнтами на національному рівні.
4. Контроль якості виконання домовленостей в точках продажу мереж ключових клієнтів.
5. Розробка та впровадження планів з торгового маркетингу з мережами ключових клієнтів.
6. Розробка, узгодження та виконання бізнес планів з мережами ключових клієнтів.
7. Визначення та управління бюджетами для мереж ключових клієнтів.
8. Контроль якості виконання умов співпраці з боку дистриб’юторів та мереж ключових клієнтів.
9. Доведення узгоджених умов співпраці з мережами ключових клієнтів до польової команди в регіонах.
10. Розвиток та впровадження категорійного менеджменту в мережах ключових клієнтів.

➤ Зростання бізнесу у 3 рази.
6.2013 — 12.2013 Приховано
Спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами

➤ Зона відповідальності: забезпечення виконання планів продажів, цілей і стандартів компанії в наступних національних мережах ключових клієнтів рітейлу:
1. Мережа «Альянс Маркет»
2. Мережа «Край»
Основні обов’язки:
1. Визначення та розробка національної стратегії (бізнес-плани, категорійний менеджмент, пріоритети розвитку тощо) щодо взаємодії з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
2. Визначення стандартів та умов взаємодії (адаптація стандартів до кожного клієнта) з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».на національному рівні через укладання відповідних контрактів з клієнтами.
3. Вирішення конфліктних ситуацій у взаємодії з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край» на національному рівні, ведення переговорів із ключовими клієнтами на національному рівні.
4. Контроль якості виконання домовленостей в точках продажу мереж ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
5. Розробка та впровадження планів з торгового маркетингу з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
6. Розробка, узгодження та виконання бізнес планів з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
7. Визначення та управління бюджетами для мереж ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
8. Контроль якості виконання умов співпраці з боку дистриб’юторів та мереж ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».
9. Доведення узгоджених умов співпраці з мережами ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».до польової команди в регіонах.
10. Розвиток та впровадження категорійного менеджменту в мережах ключових клієнтів «Альянс Маркет», «Край».


➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.
Основні досягнення:
1. Мережа «Альянс Маркет» – ріст продажів +122%
2. Мережа «Край» – ріст продажів +103%
2.2011 — 6.2013 Приховано
Регіональний менеджер по м. Київ та Чернігівській обл.

➤ Зона відповідальності: забезпечення виконання планів продажів, цілей і стандартів компанії в наступних каналах, сегментах і регіонах:
3. Мережа «Білла» (Національна координація)
4. Мережа «Караван» (Національна координація)
5. Мережа «Мегамаркет» Київ (Відвантаження, пропозиції ТМ)
6. Мережа «Континент» Київ (Координація)
7. Мережа «Спар» Київ (Відвантаження)
8. Оптовий канал Київ
9. Чернігівський регіон
10. Мережа «Альянс Маркет» («Євротек»)
11. Ведення 3 дистриб’юторів
Основні обов’язки:
1. Національна координація мереж(мережі «Білла», «Караван», «Мегамаркет», «Спар», «Континент», «Альянс Маркет»), річні переговори, документообіг, забезпечення виконання плану продажів, забезпечення проведення трейд-маркетингових акцій, забезпечення стандарту представленості, лістинг, ротація позицій, контроль виконання домовленостей, планування бюджетів, контроль витрат бюджетів, ввід/заміна дистриб’юторів, контроль роботи дистриб’юторів, відвідування ТТ.
2. Забезпечення виконання плану продажів, стандарту присутності в оптовому каналі м. Києва (Подільська, Волинська оптові бази, ОРСП «Столичний»).
3. Забезпечення виконання планів продажів, цілей і стандартів компанії у Чернігівському регіоні, ведення ексклюзивного дистриб’ютора, ведення торгової команди, розробка і впровадження мотивацій, приорітетів, контроль виконання, забезпечення праці всіх каналів збуту у регіоні.


➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.
Основні досягнення:
1. Мережа «Білла» – ріст продажів +46%
2. Мережа «Караван» – ріст продажів +34%
3. Мережа «Континент» Київ – ріст продажів +85%
4. Оптовий канал Київ – ріст продажів +100%
5. Чернігівський регіон – ріст продажів +173%
6. Мережа «Альянс Маркет» («Євротек») – ріст продажів +183%


➤ Відсутність подальшого професійного розвитку
6.2010 — 1.2011 Приховано
Менеджер відділу корпоративних продажів

➤ Створення і розвиток клієнтської бази, робота з крупними корпоративними клієнтами (підприємствами, організаціями, установами, банками і т.ін.). Аналіз ринку, визначення перспективних напрямків, специфікація, постановка цілі, виконання плану продажів та просування ТМ.

➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.

➤ Систематичні затримки у виплаті заробітної плати до 3-х місяців
10.2008 — 5.2010 Приховано
Старший супервайзер

➤ Керування колективом супервайзерів промоутерів. Керування промо-заходами у мережі магазинів «Сільпо». Визначення цілі, забезпечення виконання поставлених завдань. Пошук, навчання, контроль роботи супервайзерів та промоутерів. Забезпечення виконання плану продаж. Контроль роботи мерчендайзерів. Просування ТМ. Керування продажами. Взаємодія з іншими секторами відділу.

➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.

➤ Відсутність подальшого професійного розвитку та кар'єрного зростання
2.2008 — 9.2008 Приховано
Супервайзер

➤ Пошук, навчання, контроль роботи промоутерів. Забезпечення виконання плану продажів. Просування торгових марок. Керування продажами. Просування ТМ.

➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.

➤ Підвищення в ПП «Баядера» на посаду Старший супервайзер
5.2007 — 1.2008 Приховано
Супервайзер

➤ Пошук, навчання, контроль роботи промоутерів. Забезпечення виконання плану продажів. Просування торгових марок. Керування продажами. Просування ТМ.

➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.

➤ Перевід в ПП «Баядера»
2.2007 — 4.2007 Приховано
Мерчендайзер

➤ Викладання продукції, підвищення продажів, зняття залишків, замовлення та контроль постачання продукції. Контроль роботи промоутерів.

➤ Постійне виконання і перевиконання планів продажів і цілей.

➤ Пропозиція від ТОВ «Національні алкогольні традиції» посади Супервайзер

Знання мов

Українська C1+. Просунутий, вільний
Російська C1+. Просунутий, вільний
Англійська B1. Середній рівень
Відрядження: 100%
Переїзд: Можливо

Мета

Отримати посаду Менеджера по роботі з ключовими клієнтами/Регіонального менеджера в стабільній міжнародній компанії з ціллю реалізації професійного досвіду, вмінь та навичок.

Ціллю моєї роботи є реалізація досвіду і знань у сфері продажів. За своєю суттю я є стратегом і завжди орієнтуюсь на результат. Планую вносити свій персональний вклад у зростання компанії, робити все, щоб стати частиною компанії і колективу.

Інше

Освітній рівень: Спеціаліст
Рівень позиції: Провідний спеціаліст
Працевлаштування: Повне

Вміння й характеристики

Права водія: B
Облікові системи: 1C
Комп’ютерні вміння MS Office
Хобі Спорт, книжки.

Академічна освіта

9.2005 — 6.2010
Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Геологічний факультет, Геологія
Київ
9.2011 — Триває
Національний авіаційний університет (НАУ)
Інститут післядипломного навчання, Міжнародний бізнес
Запит контактних даних